środa, 9 października 2013

Prolog

Harry Styles jest sławny, bogaty, przystojny i zawsze gotowy na jedną noc.
Megan Philips to inteligentna, niezależna, emocjonalnie zraniona dziewczyna bojąca się ponownie zakochać. Kiedy Harry spotyka Megan w klubie myśli, że może spędzić z nią jedną noc a Megan pomyślała, że byłoby to dobrym pomysłem aby zapomnieć choć na chwilę o starym związku.
Co się stanie kiedy Megan dowie się, że jest w ciąży z Harry'm? Czy to będzie koniec kariery Harry'ego? Jak reszta jego zespołu zareaguje? Czy to koniec ich miłości czy złamanych serc?
________________________________________

Hej :) Mam nadzieję, że ta historia wam się spodoba tak jak inne moje tłumaczenia :))
Starałam się :D
Dodawajcie się do obserwatorów i informowanych w podstronie :) <3
Pytanka odnośnie bloga? http://ask.fm/CharmingDreams Tylko podpiszcie jakiego :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :)
    prawdopodobnie będę czytać i mam nadzieję, że następny już niedługo xx
    Jakby ci się nudziło to weszłabyś na mojego? another-fanfiction.blogspot.com
    z góry sory! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze tlumaczysz jeszcze jeden ff. To moze byc ciekawy motyw. Czekam na rozdzial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu to moze byc dobre ^^. Czekam czekam :) @JMSster

    OdpowiedzUsuń
  4. http://harrystylesmynightmare.blogspot.com/ zapraszam do mnie. Również zaczynam. Czytam twój wcześniejsy blog i go kocham *o* więc ... czuję ,że to równie będzie.. wow;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kocham to tłumaczenie xd Nie wiem czemu ale lubię jak ktoś jest w ciąży hhaha jestem dziwna xd

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty prolog xx

    OdpowiedzUsuń